.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام رئیس مجمع نمایندگان مازندران ؛
حاجی پور : مجلس با ساحل خواران برخورد می‌کند
شمال نیوز: رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی با جدیت موضوع ساحل خواری را دنبال و با خاطیان برخورد خواهد کرد.
حاجی پور : مجلس با ساحل خواران برخورد می‌کند

به گزارش شمال نیوز، رضا حاجی پور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، ضمن تقدیر از برخورد قوه قضائیه با ساحل خواران گفت: ما موضوع ساحل خواری و ورود غیرقانونی به حریم سواحل و ایجاد مشکلات برای مردم را بار‌ها در مجلس مطرح کرده ایم.

 

نماینده آمل افزود: سازمان‌های دولتی و خصوصی و نیز سازمان‌ها و ادارات قوای سه گانه و نهاد‌های زیرمجموعه آن‌ها اجازه ساخت و ساز و دخل و تصرف در حریم قانونی سواحل را ندارند و در صورت اقدام به این کار باید جلوی این ساخت و ساز‌ها گرفته و زمین‌ها به سواحل بازگردانده شود.

 

وی گفت: هیچ سازمان، نهاد و دستگاهی نمی‌تواند به هیچ وجه در حریم قانونی سواحل اقدام به ایجاد مجتمع‌های تفریحی، گردشگری، فرهنگی و یا ساخت و ساز ویلا‌های شخصی کند.

 

حاجی پور افزود: متاسفانه علیرغم وجود قوانینی در این زمینه برخی آن را نادیده می‌گیرند و خوشبختانه قوه قضائیه اخیرا وارد این موضوع شده است و مجلس نیز وظیفه نظارتی خود را در این زمینه انجام خواهد داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.85 seconds.